Het aloude laserduel
Team Tennyson bewonderen de gemakken van een modern treinstation. Ben ziet een van Stoom Smythe zijn robots op tussen de rij mensen. Zodra de oubollige schurk onze held op slinkse wijze uitdaagt tot een duel, moet Ben zijn Omnitrix redden.