Ben opnieuw en opnieuw
Als Ben het plan van Billy Biljoen om zijn gezicht op Mount Rushmore te kerven stopt probeert Billy om Ben en de Omnitrix te scheiden. Dat mislukt en opent een ruimte-tijdsportaal. De twee vijanden moeten terug zien te komen naar het heden.