Dubbele Hex
Gwen en Ben houden een wedstrijd wie er meer vogels kan spotten in het nationale park. Maar zodra een bosbrand de pret bederft, moet Team Tennyson snel handelen om de vogels te redden en uit te zoeken wie er achter de verdachte brand zit: Hex!