Dead in the Water
Ron moves in on the turf of local traders Fred and Andy for a Feathercraft boat but his maverick bartering tactics may sink the whole project. To acquire a rare Colonel Sanders Weathervane, Gene swallows his pride and barters with his estranged cousin.