Wheelin' and Reelin'
Bearded duo Andy and Fred barter for a go-kart with a goateed fledgling who they take under their bartering wings. Go-kart fixed, they challenge rival Gene to a race. Jimmy and Nicki trade for World War II memorabilia including some mysterious film reels.