Cowboys and Engines
Before closing his trading season, Ron battles Fred and Andy for a classic '53 Chevy truck and shocks his rivals at auction. Robert's lead on an 1892 Winchester rifle causes Gene to make a risky trade that could backfire if the rifle doesn't shoot.