Flirting with Disaster
Veteran barterers Fred and Andy go head to head with New Orleans new guy Ron for a 1948 Ferguson tractor. Meanwhile, Jimmy and Nicki scramble to find a replacement item for Friday's auction after Jimmy's flirting with a female rival costs them a deal.