Cajuns and Cooters
Outsider Ron learns the importance of relationships in a small town when rivals Jimmy and Nicki scoop him on a deal, but will Cajun pride and ingenuity help Ron find a win in the embarrassing loss? Gene takes a risk on apprentice Robert's Fat Shaker lead.