A Leg Up
Fred and Andy face-off with the legendary "Leg Man" for a rare Mustang Oil sign, but Fred takes a big risk to beat the notorious haggler. Gene's lesson-plan is derailed when outsider Ron swoops in to steal a trade-out for a '49 Ford front end.