U najgorem periodu svog prijateljstva, Daryl i Carol dolaze do raskrižja i kreću svatko svojim putom. Carol se vraća u Alexandriju, dok Daryl ostaje na cesti, a svaki od njih rabi svoje metode preživljavanja.