Maggie se vraća, na Neganovo zaprepaštenje. Kušnje koje je pretrpjela od odlaska prekalile su je kako bi ona i njezin sin preživjeli. Kad je sustigne njezina prošlost, Daryl i Maggie neočekivano se bore s neviđenom i nepoznatom prijetnjom.