Eugenea, Ezekiela, Yumiko i Princezu zarobe i razdvoje tajanstveni vojnici koji su ih opkolili na depou. Klaustrofobična i s rastućom tjeskobom, Princeza se bori sa sjećanjima na svoju traumatičnu prošlost i planira bijeg.