S Maggienom kartom, Gabriel i Aaron traže hranu i zalihe za povratak u Alexandriju. Dok provjeravaju još jednu lokaciju, nailaze na zalihu. Povjerenje je prekršeno, a optimizam uništen kada su stavljeni na krajnji ispit.