Daryl i Carol pronalaze staru kolibu koja Daryla vraća u godine kada je izbivao od skupine nakon Rickova nestanka. Oživljava bolno sjećanje na susret s povučenim preživjelim i otrovne događaje koji su intenzivirali njegov odnos s Dogom.