Mali veliki medo / Švicarski sat s kukavicom / Ekipa iz snova / Vojnik Tom
Spikeov je medvjedić uništen dok je upravitelj hotela na odmoru. Tom sanja o košarkaškom prvenstvu, u čijem osvajanju mu pomaže Jerry, ali njegov stric iz vojske odlučio mu je pomoći da zauvijek porazi Jerryja.