Slon u muzeju / Mica maca / Pametnjakovići / Kameleonska priča
Jerry pomaže slonu da pobjegne iz muzeja. Tom i Jerry sa zmajevima odu u park i poremete nastupe uličnih umjetnika. Kameleon pobjegne iz hotela.