Vidoviti mačak/ Mali pomoćnik/ Poklon/ Juriš na vratara
U pokušaju da Tomu otme hranu, Butch predviđa budućnost. Jerry pomaže postolaru. Tom želi spriječiti Jerrya da dođe do odjela s grickalicama i izbjegne energičnog vratara.