Roboti poslužitelji/ Frka u zabavnom parku/ Mirisna priča/ Krš i lom
Robotski nosači izazivaju nevolju. Jerry poprska Toma privlačnim mirisom i svi su psi ludi za njime. Noćne se more ostvaruju u zabavnom parku nakon mraka. Tom juri za Jerryjem do zgrade predviđene za rušenje.