Mačja dlaka / Pst! / Tko pjeva zlo ne misli / Sretni novčić
Važna hotelska gošća želi urediti Toma da mu pričuva cijenjenog ljubimca Tomov sretni novčić nije dorastao glasnoj mački i mišu koji hara po knjižnici i parku. Jerry pomaže Tomovu suparniku Butchu u famoznoj glazbenoj fantaziji.