Bitka za prsten / Poleti sa mnom / Frka sa žvakama / Jerry panda
Tom i Jerry upadaju u robnu kuću, bore se za gumene bombone i čuvaju nestašnog mladunca pande. Jerry se sprijatelji s golubom.