Špijuniranje tajanstvenog spoja
Amy je na spoju s tajanstvenim muškarcem pa Sheldon traži pomoć Howarda i Raja da mu pronađu novu djevojku na internetu. A kad Amy odbije otkriti detalje o dečku s kojim izlazi, Penny i Bernadette odluče špijunirati.