Transformacija poslovnog sastanka
Penny dobiva više nego što je očekivala kad Leonard pristaone na sastanak sa psihijatrom u njezino ime. Sheldon i Raj surađuju na astronomskom otkriću. Howard i Bernadette ne mogu vjerovati što osjećaju nakon što se Stuart odseli.