Osujećenje planirane osvete
Kad Sheldonu crkne laptop, primoran je podijeliti duboku tajnu s Amy nakon što mu ona kupi novi; u međuvremenu, Raj izda Leonarda i Howarda nakon što oni slažu svojim ženama kako bi prisustvovali ranoj projekciji jednog filma.