Aproksimacija 2003. godine
Kada Penny i Leonard objave da će skupa živjeti, Sheldon se odluči vratiti u 2003. godinu – jednostavnije vrijeme prije nego što je sreo ijedno od njih. U međuvremenu, Howard i Raj formiraju bend koji će svirati u trgovini stripovima.