Razočaranje ugovorom o patentu
Leonard, Sheldon i Howard nalete na probleme kad prijave patent za svoj beskonačno postojani žiroskop. U međuvremenu, Penny, Amy i Bernadette daju Raju ljubavne savjete kad mu se Emily javi nakon prekida.