Korolar jezive glazure
Sheldon rješava staru svađu sa svojim glavnim neprijateljem, glumcem Wilom Wheatonom iz serije „Zvjezdane staze: Nova generacija“, a Wolowitz moli Leonarda da nagovori Penny da mu namjesti neku svoju prijateljicu.