Eksperiment s gorilama
Sheldon se hvata ukoštac s najvećim izazovom dosad: pokušava pomoći Penny da razumije Leonardov posao. Wolowitz postane ljubomoran kad se Leonard počne družiti s njegovom novom djevojkom.