Gothowitzova devijacija
Howard i Raj pokušavaju osvojiti žene u gotičkom noćnom klubu, a Sheldon s pomoću metode programiranja ponašanja nagrađivanjem čokoladom pokušava stvoriti bolju verziju Penny.