Spor oko cvrčaka
Leonard i Penny teško se oporavljaju od neugodnog prvog seksa, a Sheldon i Howard pokušavaju odrediti vrstu jednog cvrčka: obojica se oklade u svoje najbolje stripove da imaju pravo.