Centralni akcelerator čestica
Valentinovo je. Leonard može povesti samo jednoga gosta na putovanje u Švicarsku, u posjet Velikom hadronskom sudaraču (najvećem svjetskom akceleratoru čestica). Hoće li povesti Sheldona ili Penny?