Na prvoj lekciji uživo Seleni se pridružio legendarni kuhar Gordon Ramsay. Ali uz odrezak na maslacu, jakobove kapice pečene na tavi i još mnogo toga na ambicioznom jelovniku, hoće li Selena moći pratiti njegove brze upute?