Ovo je Benjamin Ingrosso, drugi dio
Benjamin planira svoju prvu europsku turneju. Ali što misli o tome? Od najvećih scena u Švedskoj vraća se na početak? Saznat ćemo njegove najdublje misli i osjećaje.