Kuharica, TV voditeljica i zaljubljenica u brzu hranu Kristen Kish pomaže Seleni da podigne djetinjstvom nadahnutu ljetnu zakusku od meksičkog kukuruza, glazirane mrkve, pržene brokule i slanutka sa sirom te desert od jagode i yuzua.