Umjetnik, aktivist i kuhar DeVonn Francis vodi Selenu kroz uzvišeni jamajački obrok koji se sastoji od pečenog kolača od banane i snepera pečenog u lišću banane – ali hoće li njezina prva ozljeda u kuhinji i pokušaj otvaranja kokosa upropastiti obrok?