Gastronomska novinarka, autorica kuharica i YouTube ličnost Priya Krishna vodi Selenu kroz jednostavan i ukusan „indijski“ ručak od dahi tosta s chutneyjem od korijandra, kachumbera punjenog povrćem i osvježavajućeg shikanjija.