Internetska senzacija i vlasnik restorana Matty Matheson – velika ličnost s još većim planiranim obrokom – vodi Selenu kroz pripremu rebaraca u stilu Miamija i hello dolly barove na jedan od najukusnijih (i najmuzikalnijih) obroka dosad!