Zahvaljujući pomoći od doušnika, Piotr uspije preživjeti zasjedu koju mu je priredio ABW. Piotr ode u Šlesku da pronađe Andrzejevo otkriće te shvati da je slučaj povezan s rudarskom katastrofom u Bytomu.