Nakon Natalijine smrti Piotr otkrije da su ga izmanipulirali: netko ga je iskoristio kako bi uzrokovao raspad Vlade. Piotr započne novu istragu. Tragovi ga vode do tvrtke za lobiranje u kojoj radi njegov stari prijatelj Sebastian Malik.