Nakon napada Piotr primijeti da Eryk krivotvori dokaze kako bi Hanus ispao žrtveno janje. Piotr i Anna otkriju da je Skalski umiješan u urotu. Otkrije se da je od samog početka pravi cilj urote bio preoteti vlast.