Natjecanje Show Me Smiles Fantasy
Vrijeme je za natjecanje Show Me Smiles Fantasy Pageant u Missouriju. Haley je pripremila odličan nastup, no može li je Lexie zaustaviti? I Olivia (4) bi ih mogla sve iznenaditi.