Natjecanje Southern Celebrity Ohio
Ulozi su visoki na natjecanju ljepote Southern Celebrity. U konkurenciji su i Isabella (7), Mercedes (3) i Tiffany (8), koje se bore za titulu i novčanu nagradu.