Natjecanje Gold Coast, Arizona
Makenzie je u vrhunskoj formi; Scarlett i Isabella su dinamični dvojac kojima na ruku ide i majčin novac; Danielle je sigurna u svoj izgled i želi da sve oči budu uperene u nju.