Natjecanje Le Maison de Paris
Počinje natjecanje Le Maison de Paris Pageant, a Alex (9) želi doći do naslova. U konkurenciji su i Daisy (7), koja će svojim plesom zasigurno privući pozornost, te Makenzie (4).