Natjecanje Fancy Faces
Natjecanje ljepote Fancy Faces u Oklahoma Cityju uvijek donosi obilje zabave. Pogledajte kako se SamiJo, Jackynn i Alexis bore za titulu i doznajte čije je lice najljepše.