Natjecanje Rodeo Princess
Male ljepotice dolaze u Bridgeport u Zapadnoj Virdžiniji na natjecanje ljepote Rodeo Princess Pageant. Tko će osvojiti titulu? O tome odlučuju isključivo suci.