Odabrane obitelji okupljaju se za Dan zahvalnosti kad posjetitelj dovede Finley do točke pucanja. Sophie nešto shvati, a Maribel planira veliku gestu za Micu. Dani i Dre neočekivano se zbližavaju. Shane i Angie skupa volontiraju.