Alice se pita bi li netko iz njezine prošlosti mogao biti “ona prava”. Dani pokušava skriti svoje prave osjećaje i održati stvari profesionalnima s Dre, dok se Angie suočava s teškom istinom kako bi napravila sljedeći korak s Hendrixom.