U posebnoj epizodi za Noć vještica, Micah pronalazi queer uzor, a novo lice pomaže Dani i Sophie da im bude bolje. U međuvremenu, Alice testira novu vezu. Šokantne istine izlaze na vidjelo kad maske padnu.