Bette i Shane napreduju s Tinom i Tess. Iskrice lete s Aliceinom najnovijom simpatijom, a Angie mora zaliječiti srce s novom osobom. Finley se natječe za Maribelinu naklonost, a Dani stavlja sa strane povrijeđene osjećaje prema Gigi.