Alice snima stotu epizodu uz pomoć suvoditeljice Margaret Cho. Dani pazi na Gigi dok ih stare rane ne udalje. Shane se natječe za Tessinu pozornost. Finley i Carrie odlučuju se na velike poteze, a Angie otkriva nešto što je muči.